ایران.پیامک

Wp.Blog

کامنت مارکتینگ چیست و چه نقشی در موفقیت دیجی کالا داشت؟!

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

مطمئن باشید بدون یادگیری چیزی که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم، تبلیغات گوگل شما کاملاً بی‌نتیجه خواهد بود! حالا قضیه از چه قراری است؟! فرض کنیم شما پس از تحقیق کلمات کلیدی و بررسی صدها کلمه، ۳۰ کلمه مناسب و هدفمند را (باتوجه به مقاله قبلی در این سری) انتخاب کرده‌اید. همچنین نوع تمامی کلمات را هم تطبیق دقیق تعیین کرده‌اید تا مطمئن شوید که تنها به ازای کلمات کلیدی هدفمند ورودی می‌گیرید.

حالا، مسئله این است که: از میان این ۳۰ کلمه، کدام یک منجر به فروش می‌شوند؟! ما که از ظاهر کلمات نمی‌توانیم بفهمیم آیا قرار است برای ما فروشی حاصل کند یا نه؟! اصلاً آیا همه این کلمات به یک اندازه برای ما مشتری می‌آورند؟ از کجا بدانیم فردی که محصولی از ما خریده، چه کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده است؟

موضوع مرتبط

در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید…

اشتراک گذاری مقاله:
با خرید پنل پیامکی از ایران پیامک پولتان را برای موفقیت خرج می‌کنید!
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست